Final Destination - Reisverslag uit Prebold, Slovenië van randyenmascha - WaarBenJij.nu Final Destination - Reisverslag uit Prebold, Slovenië van randyenmascha - WaarBenJij.nu

Final Destination

Door: Randy

15 Augustus 2013 | Slovenië, Prebold

Ruim 4 weken en 4000 kilometers zijn we onderweg. Duitsland, Tsjechië, Polen, Slowakije en Hongarije hebben we achter ons gelaten om onze laatste bestemming te bereiken. Met een kleinere oppervlakte dan Nederland en maar 2 miljoen inwoners staat het land bekend om haar veelzijdigheid. Van Alpen tot aan stranden, Slovenië heeft het allemaal. Meer dan de helft van het land bestaat uit bossen en is daarmee een van de groenste landen ter wereld. Slovenië wordt ook wel Europa in het klein genoemd.

We zijn net teruggekomen van een 16 kilometer lange wandeling door de omgeving van onze camping, ergens tussen Maribor en Ljubljana. Het bergachtige gebied is prachtig en onderweg hebben we zelfs een aantal reeën gezien. Ik kan haast niet wachten om nog meer te zien van dit prachtige land. Maar nu eerst lekker relaxen bij het zwembad en genieten van de zon. Het is ten slotte wel vakantie!

• 16 Augustus 2013 - 17:25

Fam Bosch 1 :

Mascha een leuk verhaal. In de buurt waar jullie nu zitten . Zijn wij ook geweest maar dan in Kroatië en wel in de havenstad Dubrovnik en Zagreb. Nu Mascha geen blaren gekregen? Dan op naar de vierdaagse volgend jaar . Nu schatteboutjes ga lekker relaxen Veel liefs pa en ma Bosch.

• 16 Augustus 2013 - 17:25

Fam Bosch 1 :