Tatra gebergte - Reisverslag uit Tatranská Lomnica, Slowaakse Republiek van randyenmascha - WaarBenJij.nu Tatra gebergte - Reisverslag uit Tatranská Lomnica, Slowaakse Republiek van randyenmascha - WaarBenJij.nu

Tatra gebergte

Door: Mascha

30 Juli 2013 | Slowaakse Republiek, Tatranská Lomnica

Het heeft even wat langer geduurd, maar hier dan toch het volgende verhaal.
Na Auschwitz zijn we naar Krakow geweest, wederom een mooie stad met leuke pleinen waar we de hele dag hebben rond geslenterd. Daarna hebben we onze spullen weer gepakt en zijn nog wat zuidelijker gereden, naar Zakopane. Dit ligt aan de voet van het Tatra gebergte. Al snel hadden we een camping gevonden en alles opgezet, een camping met een eigenaar die super schoon is en na elke douchebeurt en elk toiletbezoek meteen ging schoonmaken. Dat hebben we ook wel anders gezien...
Aangezien we hier tegen de bergen aan zitten, kun je mooie wandeltochten maken. De eerste keer een wandeling van tien kilometer en gisteren een wandeling van twintig! kilometer. Prachtig om zo in de bergen door de natuur te lopen!

Vandaag hebben we Polen achter ons gelaten, het Polen dat ons zo heeft verrast. Van tevoren hadden we aardig wat vooroordelen, somber en grauw en die Polen rijden als gekken en stelen er wat van af. Het tegendeel is waar, het is een mooi land met heel veel groen en de Polen zijn over het algemeen vriendelijk.
Vanochtend zijn we doorgereden naar Slowakije, nog steeds bij het Tatra gebergte, maar nu aan de zuidkant.

Wij genieten nog even verder!

• 30 Juli 2013 - 19:00

Roelof En Sini Snippe.:

Mooie verhalen over jullie vakantie. Nog fijne weken en alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen.Groetjes Roelof en Sini.

• 31 Juli 2013 - 07:47

Hetty En Rudy:

goedemorgen op deze bijzondere dag!!!!
    Mascha, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en geniet ervan met een lekker hapje en drankje. (Dat zal wel lukken). Fijn dat jullie zoveel zien en het goed naar het zin hebben. Wij volgen de reis met veel plezier. Maak er vandaag een mooie dag van en tot het volgende verhaal.
    Veel liefs voor jullie beiden, Hetty en Rudy.

• 31 Juli 2013 - 14:34

Trees Thuss :

Wat is er veel te ontdekken in Europa . Leuk om jullie verslagen te lezen. Geniet ze nog.

• 31 Juli 2013 - 18:08

Jan En Iet:

Masscha van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Randy natuurlijk ook. Goed te horen dat het allemaal erg mooi is en dat alles naar wens gaat. Neem vanavond een lekkere verjaardagsborrel denk eraan er zit daar wel een percentage alcohol in die je niet kunt verdragen of wel???
    groetjes en veel plezier verder. tot horens.
    Jan en Iet