'Here comes the sun' - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van randyenmascha - WaarBenJij.nu 'Here comes the sun' - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van randyenmascha - WaarBenJij.nu

'Here comes the sun'

Door: Randy

16 Maart 2013 | Nederland, Zwolle

Met het koude weer dat de komende tijd nog aanhoudt, lijkt de zomer nog ver weg. De heerlijke temperaturen van de afgelopen vakantie lijken een eeuwigheid geleden en de enige manier om dit gevoel te doorbreken is door te fantaseren. Te dromen over een nieuw avontuur aankomende zomer. Concrete plannen hebben we nog niet, ideeën des te meer. Ik zou het wel gaaf vinden om een roadtrip te maken, dwars door Europa. Landen te verkennen die niet zo voor de hand liggen. Polen, Tsjechië, Slowakije, Slovenië, Hongarije en misschien wel Bosnië en Herzegovina. Rondtrekken en op zoek gaan naar de prachtige natuur. Cultuur snuiven in eeuwen oude steden, bijzondere mensen ontmoeten, maar zeker ook genieten van het leven. Om vervolgens thuis te komen en je verhalen te mogen delen met iedereen die je liefhebt. Mijn pen leg ik alvast klaar, om ook dit nieuwe hoofdstuk vast te leggen in mijn leven. Zoals George Harrison ooit schreef: 'Here comes the sun.'