Er was eens... - Reisverslag uit Schwerin, Duitsland van randyenmascha - WaarBenJij.nu Er was eens... - Reisverslag uit Schwerin, Duitsland van randyenmascha - WaarBenJij.nu

Er was eens...

Door: Randy

18 Juli 2013 | Duitsland, Schwerin

Het is zover, het schooljaar zit er weer op en het einde van het schooljaar betekent voor ons zeven weken vakantie. Het begint een traditie te worden om deze weken volledig te benutten om van elkaar te genieten en om te gaan reizen. Dit jaar gaan we naar het oostelijke gedeelte van Europa, een voor ons onbekend gebied dat we zullen ontdekken met onze auto en een tent. We hebben een aantal ideeën, maar nog geen concrete plannen. Ik vind het heerlijk om wakker te worden en mijzelf af te vragen wat de dag gaat brengen zonder je zorgen te hoeven maken over morgen. Het is voor mij het toppunt van vrijheid en ik deel het graag met Mas.

Gisteren zijn we vertrokken en terecht gekomen op een camping in de buurt van Schwerin. Een plaatsje ten oosten van Hamburg. Het staat bekend als de stad van de zeven meren en de grote kunsten. Het bevindt zich in een schilderachtig heuvelgebied omgeven door meren. De zon schijnt hier volop en het is hier goed vertoeven. Wat mij vooral opvalt is de rust, de stilte van de natuur. Vogels hebben hier het hoogste woord en af toe hoor je de krekels op de achtergrond. Met het slot van Schwerin erbij lijkt het begin van onze vakantie sprookjesachtig. Ik ben erg benieuwd hoe de vakantie zal gaan en waar we uiteindelijk terecht zullen komen, maar uiteindelijk weet iedereen hoe sprookjes eindigen:

..en ze leefde nog lang en gelukkig.

• 19 Juli 2013 - 09:44

Jan En Iet V.d.weerd:

Randy en mascha een heel fijne vakantie toegewenst geniet ervan en doe rustig aan (autorijden).
    gr. Jan en Iet

• 19 Juli 2013 - 19:42

Lotte:

Lieve Randy en Mascha, heerlijk om weer onderweg te zijn. Super dat jullie weer een reisverslag schrijven. Dan reizen wij een beetje mee.... X

• 19 Juli 2013 - 21:17

R.bosch:

Hallo Randy en Mas Hier een berichtje van pa en ma Bosch.Het ziet er mooi uit een prachtige omgeving,Wij wensen jullie hele mooie dagen En als je naar Polen gaat(Auswith) dan moet je voor 09.00uur aanwezig zijn dan is het gratis.En hoef je niet in de rij te wachten. Nu liefs van ons en een dikke kus Pa en Ma Bosch.