Prachtig Praag - Reisverslag uit Janův Důl, Tsjechische Republiek van randyenmascha - WaarBenJij.nu Prachtig Praag - Reisverslag uit Janův Důl, Tsjechische Republiek van randyenmascha - WaarBenJij.nu

Prachtig Praag

Door: Mascha

21 Juli 2013 | Tsjechische Republiek, Janův Důl

Dat is het mooie van reizen. Je maakt van tevoren wel wat plannen, maar die kunnen ook zo weer worden gewijzigd. Het was de bedoeling om na Duitsland naar Warschau te gaan. Omdat het weer daar niet heel goed was en Praag ons ook heel mooi leek, zijn we die richting opgegaan. Een stuk boven Praag vonden we een camping. De camping was niet geweldig; bijna alleen naar Nederlanders, animatie om de hoek en veel lawaai. Niet helemaal wat we hadden bedacht, maar zo konden we wel makkelijk naar Praag. En wat een goede keus was dat! De stad is erg mooi, schoon, weinig verkeer, gezellige pleintjes en een relaxte sfeer. De hele dag hebben we er rond gelopen, op een terras gezeten en het grootste kasteelcomplex van de wereld bezocht. Aan het einde van de dag verlieten we de drukke pleintjes en gingen we eten in een Tsjechisch restaurant waar we natuurlijk ook typisch Tsjechisch wilden eten; een schotel voor twee personen met voornamelijk vlees met als topper een varkensknie..
Als iemand nog op zoek is naar een leuke stedentrip, dan is Praag zeker een aanrader!

Morgen gaan we naar Polen om daar o.a. Krakow te bezoeken en Auschwitz.

Xx

• 22 Juli 2013 - 16:40

Lotte:

Lieve Randy en Mascha, als het goed is zijn jullie nu in Auschwitz. Ik ben heel benieuwd hoe dat was. Zal zeer indrukwekkend zijn geweest of niet? Hier gaat alles goed. Heerlijk een hele dag in het zwembad. De vakantie is nu begonnen. Tot snel. Dikke kus

• 23 Juli 2013 - 17:06

Fam Bosch II:

goede keuze gemaakt! De porno hoofdstad van Europa! ;-)

• 31 Juli 2013 - 12:42

Sibel :